SKRIVET: 2009-10-25, kl 22:53:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

gonna want you to stay

Goder afton. Yepp, idag kommer inlägget sent på kvällskvisten =P Kvällen igår på maskeraden var rätt kul, ganska roligt folk. Jag som igentligen skulle vara Victoria Beckham sket i det och klädde ut mig till pirat istället. De var lite tråkigt att vara VB eftersom det ser ut som man bara klätt upp sig inget mer.  Tog oss all evighet att hitta dit och när vi väl kom fram så fick födelsedagsgrisen ett happy meal och en bok, den igentliga presenten väntar ;) Roligt att folk verkligen hade gått in för att klä ut sig ordentligt! När det närmade sig sovdags så packade jag och Johan ner oss i en resesäng och delade rum med Tilda, Jeff, Fia och Tim..... klockan 06 imorse började Tim och Jeff sluta prata, innan dess var det ingen chans att få tyst på dem. Redan klockan tio imorse var alla uppe igen och Mia och Tilda körde till Burger King för att handla frukost till ca 15 personer. Ganska rolig beställing för personalen =P

kvällens roligaste outfit? baby på gubbes rygg.
 


Kvällens roligaste outfit nr 2? en cigarett?


Krilleboooi, självmordsbombare och prinsessa.



Har inte riktigt tålamodet till att lägga upp fler bilder ikväll, tar de nog imorgon istället! =)



Åkte hem vid ca 12.30 idag, sov en stund till sedan åkte jag och Johan in till stan för att äta middag och se på bio, blev lite tajt med tid så vi tog första bästa vilket blev Jensens, börjar bli lite uttjatat. Fame blev det sedan på bion. Kan väl säga att man blev besviken, trodde faktsikt lite mer om den... men men.



Ledig imorgon också stört skönt! =P Ska övningsköra med pappa och så ska jag till slagthuset och hämta min väska och sist men inte minst försöka tvinga pappa att vi ska köra till Erikslusts körskola så jag kan skriva in mig, får se fall han orkar flänga runt halva Malmö med mig =)



Nu ska jag ialla fall krypa ner i bingen och se på Good luck Chuck.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: