SKRIVET: 2009-10-24, kl 16:07:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

The kung fu panda

Dagens svarta får! Har jag otur eller har jag otur?! Vet inte var jag ska börja. Okej vi kör såhär. Fan ta Mathilda för att inte kunna boka in sin fest lite bättre, tydligen så spelar mitt favorit band Dead by April på KB ikväll. Givetvis kan jag ju inte gå. Sak nr 2. Igår kväll blev det utgång till David Guetta på slagthuset, som sagt. Total flopp om du frågar mig.Dessutom blev jag av med min lilla lapp till garderoben så idag är jag utan hela mitt liv (som ligger i väskan) min jacka och mobil. Riktigt bull, men får tillbaka de på måndag. De är bara så jävla typiskt mig att tappa bort grejer på de viset. Men men, mobillös och "liv"-lös. Fan vad jag blev förbannad. Blev inte sådär jättefull men var trots de riktigt bakfull imorse =S Johan försökte få liv i mig eftersom att han hade fixat så vi skulle äta på restaurangen som han jobbar på i Lund, innan det öppnade så vi hade hela restaurangen för oss själva...... Never happened, jag orkade inte =P




Istället blev det lunch på Steakhouse Lillatorg. Tradigt att säg de men de var ingen hit. Johan beställde entrecote, medium men fick den well-done. Skickade in den och fick ut den igen well-done, igen. Äter en potatis bit så drar han ut ett långt brunt hår från under de andra potatisarna sen var vi klara med maten kan man ju säga. Köpte lite nytt smink och lite annat sen hoppa på bussen hem.



Ska strax äta middag sen göra mig iordning inför kvällens händelser. Massa som ska göras =)



Hörs senare,






Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: