SKRIVET: 2009-10-18, kl 17:31:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Daddy´s little girl

Hmm, okey så jag skiter i att gå på personalfesten med KB orkar verkligen inte =P
Har istället tillägnat hela förmiddagen med att städa mitt rum, fixat massa med bloggen så jag numera tjänar pengar på den och förtillfället sitter jag och kollar på reprisen av mammas pojkar.



Har kollat runt massa och tänkte "shoppa" lite på olika hemsidor. Hittar massor på bubbleroom.se och nelly.se

Bubbleroom / H Topp        Bubbleroom / H Topp Bijoux by Us Enamel spikes BangleBijoux by Us Enamel spikes Bangle
Ted Baker AmargoFriis & Co Quilt Study Bag


Här är lite saker jag gillade från bubbleroom.se hemsidan har ni uppe i hörnet på sidan.
Måste ju promota dem lite nu när jag är medlem där.

Ja, de blev som sagt en hemma kväll. Cissi kanske kommer förbi senare, ska bara ringa henne.
Annars så står Daddys girls och gossip girl på schemat inför ikväll.



Middag!


puss och Kärlek



pelle

Vadå, tjänar du pengar på din blogg nu, bara sååådär?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: