SKRIVET: 2009-10-14, kl 23:33:47 | PUBLICERAT I: Allmänt

Can´t stop thinking...

Goder afton. Jobbat idag och igår likaså, fick faktiskt en del att göra idag. Igår blev de TGI Fridays efter jobb ihop med Caspar och sedan kom 3st till och drack lite med oss.  Alltid trevligt. Haft en riktigt dålig dag, kan inte sätta ord på varför den var varit dålig. Ni vet ibland är de liksom bara så =/



Undrar lite vad jag vill syssla med, kollar runt lite på skolor i USA. Känner att vad än jag vill syssla med så vill jag ialla fall komma bort härifrån och från allt här är. På köpet så förbättrar man ju sin engelska en hel del. Kollar lite på design skolor, rätt intressant faktiskt. De flesta kurserna går på ca 3-4 år, har skickat in en intresse anmälan på två olika skolor för programmet Fashion Design. Se hur de går, om man ens får svar. Skrev lite frågor om ifall man behövde vara något sådär utbildad inom design sedan innan, men de tror jag inte. Läste vad för kurser programmen för med sig och de verkar vara rätt grundligt redan fr om första året så. =) Hade kunnat se mig där om 10 år med mitt eget märke och världskänd ;)



Nu ska jag faktiskt nanna kudde, blir jobb imorgon igen!





Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: