SKRIVET: 2009-10-20, kl 16:48:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

Aint that a hole in the soul

Har ringt körskolan idag, ska in på torsdag tänkte jag så jag kan skriva in mig. Ville bara ringa och fråga lite saker först, vilket jag då fick gjort idag.


Sov hos Johan igår, blev myskväll med film och godis och *text saknas* haha skoja bara =) vaknade vid 13- tiden idag, skönt att sova ut men visst får man ångest för hela dagen går förlorad, tog bussen hem vid 15 tiden och är hemma nu. Ska bara ta de lugnt, som sagt ledig idag ju =)


Träffade en gammal vän idag på bussen hem, ingen mindre än Nadia. Gick grundskolan ihopa och de var såååå längesedan vi träffades. Blev lite snabb catch- up, ska ringa henne senare och snacka lite skit =P

Ska till Lund på lördag innan maskeraden och kolla vinter jacka, har vi planerat. Sen ska jag lägga hela eftermiddagen på att göra mig fin =)


Men nu är de minsann dags för middag och My Super  Sweet 16, Timbalands son nu ;)




Puss och Kärlek


Cassandra Hempel

blev det min?? :) iih! haha på torsdag är jag där 10.45 :) kiss kiss



PUBLICERAT: 2009-10-21, 12:52:04 | URL: http://thelifeofhempel.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: