SKRIVET: 2009-10-27, kl 11:50:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Aint gonna chase u, rather replace u

Go´morron, sitter i sängen med datorn i knät och äter frukost. Ska strax bege mig in till stan för att träffa Linda. De har faktiskt ringt från Slagthuset imorse och sagt att de har hittat mina saker =D Så ska skynda mig dit för att hämta dem. Sen blir de en fika och lite sådant =)




Har sovit så gott inatt, trots jag somnade med alla lampor tända, datorn i sängen och alla kläder på mig =) Kanske de som behövs för en lyckad sömn. Dock inte lika lyckad morgon, blir väckt 2 ggr pga telefon samtal. JAG SOM INTE ENS HAR MI MOBIL! Nä haha, då ringer folk hem istället =P Till slut var det bara att stiga upp och hoppa in i duschen.



Blir inget inlägg ikväll men imorgon efter jobb ska ni banne mig få ett kärleksfullt inlägg med bilder på mina nya älsklingar (skor) Och dessutom min nya absoluta favorit mascara, nej det är faktiskt inte Dior denna gången ;) Haha precis som någon bryr sig. Men men =)


Yey, får massa mejl numera om lägenheter som jag "visat intresse för" bara för jag blev med i en hyresförening eller vad de nu än heter. Blir de som jag vill så ser det ut som en flytt till våren, inte tidigare för de vill jag inte :)

Ha en riiiktigt bra dag och glöm inte klicka in på Bubbleroom för massa fina höst och vinter nyheter





Blev taggad på facebook för ett tag sedan av något mongo som vill visa min fjortis tid (kolla ögonbrynen!) vilka?



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: