SKRIVET: 2009-11-22, kl 19:15:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

Why don´t You stay

Har varit med pappa Beyer och kört en runda. Hyrde film och köpte söndagsgodis... Ja jag får ;) Söndagar är lördag för mig! Det är då jag passar på att frossa i godis och popcorn framför en bra film på tvn. Hyrde filmen The Proposal med Sandra Bullock och Ryan Reynolds. Såg den, när den gick på bio, med Emmy. Helt klart värd att se igen. New Moon också för den delen =P Åhh jag är så kär i både Edward och Jacob! Jag hade valt båda om jag fick, men shit vilken kropp Jacob har! Och han ska föreställa 16 år, riiight!


Kom hem lagom i tid till söndags middagen som mamma lagat, synd att jag knappt orkarde något bara... har mått lite små illa hela dagen sen jag åkte hem från brunchen.



Godis dags! =D



puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: