SKRIVET: 2009-11-17, kl 22:57:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

When the roof came in and the truth came out

Sitter och lyssnar på min nya absoluta favoritlåt: Jason Derulo - Whatcha say
Det är en remix på Imogen Heaps låt Hide and Seek. Den från O.C som är så himlans härlig.
Försöker skriva min önskelista samtidigt som jag sjunger med i låten, inte jättelätt =P Först på listan ligger ialla fall The sims 3 och Wee board. Sen vet jag inte =P


Var nere hos farmor i Trelleborg hela eftermiddagen. Började med en drink hemma hos farmor ;) Visse inte att hon var så haj på att blanda cocktails, fel hade jag. Sedan gick vi ner till restaurangen som ligger precis vid hamnen där farmor bor. Åt fläskfilé på lavasten, det var lite små mysigt, man stekte sin egen mat och så. Passade även på att  ta en bild!




Väl hemma igen så sitter hela familjen och tittar på filmen Förtrollad och så tittar Oliver på mig och säger "It´sch goood!" det är lite av ett internt skämt.

Sa till Oliver : Le de falskaste du kan. Då svarar han: Du sjunger falskt. Typ, jaha, vad har de med saken att göra? Schysst dessutom! Men ja de gör jag, men de hindrar inte mig! =D





Såg även Desperata hemmafruar för ovanlighetens skull! Ska nu se Sex and the City filmen och efter de kanske Mammas Pojkar på tv4.se =) Efter det måste jag minsann sova, ska till min kära frisör imorgon och få en förändring =)


Men nu ska jag faktiskt rita lite samtidigt som jag ser på tv!
Sov gott alla små frön!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: