SKRIVET: 2009-11-20, kl 14:26:14 | PUBLICERAT I: Allmänt

When I grow up

Har nu sovit fram till klockan 14 =) Var så besviken på mig själv för att jag missade min lektion att jag skar upp mina handleder... hahaha nej jag bara skoja =P Har bokat två nya lektioner (av mina 4st jag har kvar på mitt paket). Så en blir på fredag om en vecka och nästa på fredag om två veckor.



Såg en söt liten bild på min kompis Lindas nya hund. Hon hade svårt att bestämma sig för namn så föreslog jag Ceasar, vilket det blev. Tror de gör mig automatiskt till gudmor eller något ;) Ska se till att få med lille knubbisen ut på några rundor i skogen. =D





Men nu ska jag ge mig av till jobb.


ha d bra idag!


Puss och Kärlek


Linda

Nämen, har han blivit lite kändis på din blogg? Klart du är gudmor :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: