SKRIVET: 2009-11-28, kl 01:02:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

Truth hurts

God kväll


Har precis kommit hem från jobb, det har varit en riktigt dålig dag för mig idag. Vet inte vad det beror på men jag hatar typ alla vid detta laget.


Var på körskolan imorse, en idiot höll på att köra in i mig i en rondell och efter det får jag lik förbannat motorstop =@ Tydligen ska jag köpa fem lektioner till innan de är dags för uppkörning. Så det blir ytterligare 3500 kr utöver de 5000 kr som jag betalade för paketet jag köpte. Satt kvar lite efter lektionen och pluggade teori med Cassie. Efter de åkte jag raka vägen hem till Johan och sov ca 2½ i sträck. Upp snabbt som fasen då jag fick höra att Thomas Sabo var på Mobilia och visade upp sin kollektion. Så slängde på ansiktet och tog taxi dit. Hälsade även på kära Eddie som jobbar på Gamestop. Sen åkte jag till jobb, vilket idag inte varit mycket att hurra för eftersom allt går emot mig för tillfället och jag känner för att låsa in mig på mitt rum i mörker och göra massa ärr på min handleder... Men nu ska vi inte låta det bli allt för deppigt. Hittade en massa fina saker hos Thomas Sabo, har en ring som jag speciellt kollat ut sen jag tog studenten. Fick den jag helst ville ha men tycker denna här är så fin också!


Listar mina favoriter i Thomas Sabo höst/vinter kollektion 2009.

Ringar

TR1817-001-12   TR1762-051-11  TR1772-051-18 
(fick i studentpresent.)


Örhänge

H1680-051-14  CR533-051-14  H1547-051-11

Halsband




Åh, ja. Synd bara att de kostar en förmögenhet och min ekonomi ser ut som skit för tillfället. Fick dock en jättefin ring av Johan igår från Astrid och Agnes. Passade inte så han får lämna tillbaka den =P Men just nu bryr jag mig inte, vi är inte direkt bästa vänner för tillfället om man säger så =)


Näpp, alla goa o glada. Nu ska jag sova, ska jobba 12 timmar imorgon från 11-23 och härligt nog är det med Thimar på lunchen. Min nya favorit kollega (även om hon är min praktikant).


God natt.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: