SKRIVET: 2009-11-05, kl 23:58:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

This is the deal

Suttit och kollat lite på lediga lägenheter som jag blivit erbjuden. Funderar starkt på att flytta men vill ju ha sparat liiiiiite mer än vad jag har. Menar de hade varit bra att ha en buffert om nu något skulle gå snett. Freddie och Agge snackar om att skaffa en 4a eller 5a så sa Freddie att jag kunde hyra ett rum där om jag ville. Saken vore ju att man ska börja ha en egen lägenhet även om de hade varit trevligt att ha 2 roomies som är asballa. Men vi får se, har inte bestämt mig riktigt ännu om när de är dags :) Har ialla fall skickat en intresse anmälan på en 2a. Får se hur de blir med den. Är bara lite osäker med tanke på att jag vill plugga en massa, så vill inte ha för bråttom.


Åh, är så tveksam på om jag ska vaccinera mig... ska jag, ska jag inte? Orkar verkligen inte riskera att bli sjuk och så. Vill ju spara så mycket pengar som möjligt nu ju. Tänk om allting bara hade kunnat vara gratis istället, hade inte det varit bra? =D


Var kanske inte jätte mycket men gud vad härligt att det snöade igår här i Malmö! Blev helt överlycklig när jag satt på bussen och såg små vita flingor singla ner mot marken. Helt juligt! Men så saknar man värmen och vill till solen och stranden igen.



Kanske inte världens finaste bild, men hur härligt är det inte att ligga halvt i vattnet utan att frysa för 5 öre!


Imorgon bitti ska jag köra lite med pappa, öva på mina moment som min lärare sa åt mig och träna på allt annat runt omkring. Skulle ju igenligen pluggat lite teori ikväll men tiden bara rann iväg! =P Haha, de fanns ju så mycke annat att göra. Som tex äta plättor, kolla på mammas pojkar, skriva bloggen. Typ såna saker! =D Efter körningen med pappa ska jag hinna med att sola lite innan jobb hade jag tänkt. På lördags ska jag faktiskt jobba i serveringen för omväxlingsskull, direkt efter det ska jag in i baren. Är faktiskt lite excited, roligt att inte alltid göra samma saker.



Nej, dags att gå och lägga mig nu. Har tänkt ta en liten morgon promenad också imorgon så måste vara pigg!




Puss och Kärlek




Nathalie Olsson

Ja, jag hade också tänkt söka dit nämligen. Jag känner en tjej som har gått utbildningen och sa att den var riktigt bra :)



PUBLICERAT: 2009-11-06, 00:14:23 | URL: http://NathalieOlsson.devote.se
Nathalie Olsson

ja samma här! Jag har inte sökt än, men jag är så sugen. Ska bara fixa ihop pengarna sen ska jag söka så fort som möjligt. Så ja, då ses vi kanske :)



PUBLICERAT: 2009-11-06, 00:41:13 | URL: http://NathalieOlsson.devote.se
Nathalie Olsson

Haha ja jag ska absolut göra mitt bästa. Jag lovar :D



PUBLICERAT: 2009-11-06, 00:45:30 | URL: http://NathalieOlsson.devote.se
Anonym

Du blir sjuk fast du tar sprutan, men du kan inte smita andra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: