SKRIVET: 2009-11-29, kl 12:17:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

The value of my life.

Jordin sparks -sos.
Miley Cyrus- pary in the USA.
Jason Derulo - whatcha say.
Rihanna- russian rulette.

Allt som spelas om och om på mitt rum. Haha jo, tro de. Det står faktiskt Miley Cyrus, gillar inte henne men låten är faktiskt lite svängig =P


Håller på o sminka mig, ska iväg med mamma, lillebror och storebror och kolla runt lite i affärer =) Lite familjemys. Här är jag i ett nötskal varje morgon.

 


Promenaden med Linda och Ceasar blev framflyttad till tisdag, då ska vi även hinna med lite julklapps shopping =)

Dags att kila, idag blir de faktiskt västen som jag glömmer använda.

 


Hörs sen om jag inte är för upptagen med The sims då =P

Puss och Kärlek


elleeepelleee

Det hoppas jag verkligen inte att du ska va med dom på tisdag eftersom du ska möta mig i stan klockan 3 då vi ska shoppa sen käka. Dumpar du mig din slyna?



PUBLICERAT: 2009-11-29, 17:06:36 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: