SKRIVET: 2009-11-01, kl 12:28:55 | PUBLICERAT I: Allmänt

The past, the present and the future

WRAAOR, god morgon för mig nu klockan 12 denna söndags förmiddag. Känns som jag är bakfull men de beror nog bara på att jag jobbade från 11-04 igår, helt slut! Det gick riktigt bra på Chili ogår kväll när de var club Chilipepper. Tim och Magnus som håller i de hade spökat ut sig och hela stället dessutom. Vi som jobbade i baren hade också spökat ut oss lite, Cassie hade köpt lösögonfransar och katt öron till oss, sedan hade Stanni vita linser och blod i hela huvudet. =) Jätteroligt när folk verkligen går in för det! Ska sno lite bilder från Chilipepper.se sen när de har lagt upp dem på hemsidan =P


När jag kom hem igår var jag ju givetvis tvungen att sätta mig vid datorn och kolla lite om något nytt hade hänt, bara så att jag inte missat något =P Kom in på bloggen och läste min än så länge absolut gulligaste kommentar jag fått. Blev så glad, nästan lite rörd =)


Älskar din blogg! följer den dagligen :D men det hade varit roligare med lite fler bilder, tycker det är så kul att se vad du har för "oufits" för dagen, gillar din stil ;) hade också varit kul med fler små tips på smink osv. hoppas du inte tar illa vid för mina små "önskemål" menar väl :D
har du förresten några unika julklappsförslag?
fortsätt blogga malin, det kan gå lång för dig, du gör ett bra jobb bruttan!
Massor av kärlek


Tänk att så lite kan göra så mycket =) Nina frågade mig i fredags om jag aldrig hade frågestunder på bloggen, men har ju inte haft speciellt många frågor så vet inte riktigt vad jag ska svara på de =P Men jag har faktiskt svar på denhär julklappsfrågan. En människa har en gång lärt mig att om det är någon man verkligen tycker om så ska man inte ge dem en sak utan en upplevelse som man kan minnas förevigt tillsammans. Kan inte svara mycket bättre än så. Men till folk som man bara vill köpa en sak till så tycker jag faktiskt man får gå lite efter folks personligheter och känna efter vad som passar just dem. Som tex min syster, gillar smycken, saker som har med håret att göra och naglar och så. Så hon hade jag nog köpt, lite exclusivare hårprodukter, skickat henne till en nagelskulptör eller något finare, tidlöst smycke som hon kan ha hela sitt liv. Typ, då alltså =P



Fortsätt kommentera people!! Gärna något namn då och då hade varit trevligt, så man kan sätta ansikte på sina läsare =) Känner att detta kommer bli en toppen dag trots de tradiga vädert!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: