SKRIVET: 2009-11-08, kl 20:25:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

The goal is finishing

Har nu varit ute och kört med pappa, gick inte lika bra idag som de gjorde sist. Tyvärr, men som alla vana förare säger så är de ju jätteolika från gång till gång när man kör, om man kör bra eller dåligt.



Åkte hem till Nina P efter körningen. Så nu sitter vi här och tittar på Ensam Mamma Söker. Japp, Nina är lite besatt av de programmet, själv är jag inget större fan. Vi har suttit och kollat på Big Brother säsong 4 då när Carilina Gynning var med. Skit kul var de, fan vilket idiot Olivier var! Hittade lite bilder från sommaren på Ninas lilla dator, älskar att snoka runt på andras datorer =D




Tror jag bestämt är nykter här även om de inte ser så ut! Nina och Jag =)




Carolina Gynning...förlåt Cissi, jag och Linda. Bilderna är från Lindas student i sommras.


Ska nog poppa lite popcron och se "och så kom Polly" på tv senare ikväll. Vet att ni skrev att vaccinet var slut enligt UMAS men tydligen är det bara på deras klinik som det tagit slut, säger mamma Frankie ialla fall. Så jag fortsätter vara nervös. Ska dra med Kevin dit imorgon och Nina, sen ska Nina och jag sticka till gymmet och bränna lite handtag ;)


Pappa berättade att han har slagit vad med sin arbetskamrat Joakim om att han inte klarar äta 15 cheeseburgare, klarar han de så betalar pappa burgarna om inte så får han betala dem själv =P Tror ni man hade klarat kränga 15 st? Jag är proppmätt på en happy meal så jag hade nog dött efter 3st cheeseburgare!



Puss och Kärlek


Anonym

haha jag bara älskar din blogg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: