SKRIVET: 2009-11-08, kl 15:12:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

The end is the new beginning

Snackade lite med Kevin i telefon för en stund sedan, han påstår att jag har blivit en bitch på senaste tiden och att det är jättefjortis av mig att blogga =S Who gives a flying f*ck? Haha, jaja får väl lägga ner bloggen bara för han tycker att det är fjortis av mig ;) Andra frågar när jag uppdaterar igen eller varför jag inte skrivit något inlägg ännu just den dagen. Varför ska jag lägga ner? Tycker ju det är skoj, andra också, tjänar ju pengar på de och dessutom får man "talat ut" om saker som man kanske hållt inom sig annars och mått dåligt av, hell no jag ska fortsätta! =P Inte bara för att jävlas utan för att jag vill! =)


Är så sugen på stekt ägg med persilja!!! Vet inte varför har bara suget efter de!


Fan va man blir trött på tjejer som tycker synd om sig själv för deras pojkvänner beter sig som rövhål, gör slut med dem bara så slipper ni tycka så jävla synd om er själva och gnälla till era kompisar som är trötta på att höra de för de själv inte lyssnar när man försöker ge råd och säger att de är värda så mycket mer. Blö!




Jag och Vesslan på min student.



Nej, nu blir de fan ägg och persilja tror jag.... Om jag hittar någon persilja!

 

 

 

Puss och Kärlek


elleeepelleee

Det sista du skrv håller jag med om till 100 procent, haha, love you maaaaaulin



PUBLICERAT: 2009-11-08, 16:11:55 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/
josse

hehe finaste fredrik!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: