SKRIVET: 2009-11-16, kl 13:20:46 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take one

God middag =)



Har faktiskt inte precis stigit upp, jag var uppe redan klockan 11 och tog en promenad till Pude och tillbaka, sen åt jag lite frukost och vilade lunch =P


Hittade världens gulligaste lilla sak när jag ställde in smöret i kylen igen efter frukosten. Observera att alla "j" är vända på fel håll =P




För jävla gulligt va?

Ska strax dra iväg och jobba men innan de ska jag snabbt in och sola 20 minuter. Satt och kollade film igår med Johan och fick massa idéer, så jepp, jag har börjat rita igen. Tycker det är jättekul och har över många idéer. Man skulle fan tagit och blivit designer. Lätt och lyckas med det? haha, riight =P



Ljusblå blus med knytkrage och knappar längst sidan. Tjocka svarta tights och ett par skyhöga boots till det.



Vit top och vit kortärmad kavaj som även är kort i längden. Svart volangkjol i tunt tyg och svarta tjocka tights med ett par skyhöga boots ;)


Så undra om Marc Jacobs eller Christian Louboutin ringer upp en ;) Haha. =) Ska köra en runda med pappa ikväll efter jobb också så jag får kört lite innan min lektion imorgon. Ska sitta kvar en timme med Cassie och plugga lite teori på datorerna där på körskolan.

 

 

Dags att kila!

 

Puss och Kärlek


Elin

Gud vad duktig du ar pa att teckna ( : , har inte Marc ringt dig an ( ; ?



PUBLICERAT: 2009-11-17, 03:02:37 | URL: http://elinmadsen.blogg.se/
Me

Tack så mycket. Nej, jag vet inte vad det är som dröjer =P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: