SKRIVET: 2009-11-29, kl 17:25:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Take a bow

Har varit med familjen på Mobilia och handlat lite, ätit och umgåts. Hittade en julklapp till Fia, men kan ju inte säga vad det är =P Köpte mitt sims!!!! Efterlängtat! Haha och alla ni som köpte de för 499:- det kostar bara 399:- på SIBA. =D tydligen hade mamma köpt de till mig i julklapp så hon var inte så imponerad när jag kom med en SIBA påse.


Så nu håller min bror på att installera de till mig för så teknisk är jag inte =P


Fan alltså, jag suger på att bestämma saker med folk. Har dubbelbokat med Linda och Elin på tisdag. Ska ju gå med Elin och äta, vi bestämde först så jag får ta och boka om med Linda.



Men nu ska jag gå och nörda mig lite med min nya älskling. =)



Puss och kärlek


elleeepelleee

Ja det hoppas jag verkligen molla för detta har vi bestämt ett tag nu, =) haha.



PUBLICERAT: 2009-11-29, 22:59:14 | URL: http://tosabiiten.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: