SKRIVET: 2009-11-26, kl 13:10:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Starting to long for it.

Glömde helt bort att skriva igår kväll =S Var ioch försig riktigt trött så de var väl därför jag inte tänkte på de.

Körde en runda med pappa igår på förmiddagen, gick inte speciellt bra.... höll på att krocka. Blev avsläppt i stan så besökte snabbt min frisör och sedan fikade jag med Elin. Ska ut och äta tillsammans på tisdag, Sara ska nog också med =) Har kollat ut lite julklappar som jag kan tänka mig köpa till folk. Fick även handlat lite underkläder igår =) Har hittat en massa jag önskar mig också! =P

Ett par skor från L & I (3,299:-)
Skjorta från  Zara (599:-)
Kavaj från Zara (799:-)
Klänning från L & I (999:-)

Och en hel del till.

Lite roliga julklappstips som jag kan tänka mig ge bort:

En låda (korg eller vad som) för tjejer fylld med underkläder, smink, hårprodukter, godis, strumpor, filmer m,m
För killar: låda med kallsonger, strumpor, deoderant, ansiktslotion, bok, mössa, parfym, plånbok.
Samlar object som tex glas eller tallrikar. Min mamma samlar på svarta kosta boda fat och Lovisa glas från Duka.
Samlar de inte redan så kan du ju göra så att de börjar.
Även samla berlocker som tex Thomas Sabo (som jag har) eller Pandora (som Fia har). Älskar smyckena från Thomas Sabo!



Igår hade vi kungligt besök på Chili, självaste Prins Carl Philip var och åt hos oss! Jepp, jag och min kollega har lagat mat åt prinsen! =P Vad gör de mig? B-kändis va? ;) hahah.



Stilig? In alltför "breathtaking" i Real life.


Ska hoppa in i duschen sen dra iväg till jobb. Imorgon ska jag vara på körskolan redan 07.30!!! blöö.



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: