SKRIVET: 2009-11-21, kl 12:18:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Start a beginning

God morgon alla glada!



Har precis duschat och fixat håret. Ska strax iväg till jobb. Var kvar på Chili igår efter jag jobbat klart, Fia och hennes kompis kom och lite senare kom Tilda också. Träffade även på en massa andra bekanta ansikten. =) Var inte direkt på hugget så kvällen slutade vid 01.10 för min och Fias del. Hon var full och hungrig så vi gick och handlade mat till henne sen tog vi sista bussen hem.




 


Ska direkt efter jobb ikväll till Royal och se New Moon, åh vad jag har längtat! =D Ska bli så skoj att äntligen få se den. Lite orättvisst att Jackie och Vesslan så förhandstitten med både 1:an och 2:an i torsdag! Men jag är nöjd med min överraskning från Johan och de kunde dessutom inte vara mer perfekt än efter jobb ju! 


Ska till Freddie imorgon och hämta upp Enzo, sen ska jag och lilleskiten ha en hel dag, kanske sover hos mig dessutom =) Får väl se till att försöka få något vettigt gjort också. 




Puss och Kärlek 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: