SKRIVET: 2009-11-12, kl 14:15:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

putting the pieces togheter again

Så ja, då var en rask power walk med Nina avklarad. Tog lite fina skogs bilder på naturen och på Nina =) Hittade en massa morots-sticks i kylen som någon gjort fint, se där! Då var lunchen fixad också! Värst vad nyttig man har blivit. Först All-Bran med banan, sen en power walk runda och sen morötter, hoppas nu de håller i sig resten av dagen =P


Härlig höstbild från skogen.

 
Söta Nina promenerar =)

 
Jag skulle känna lite på vattnet, kallt som satan!

Tydligen så skulle jag skicka in en bild på mig tillsammans med min ansökan, till skolan som jag sökte till. Känns lite dumt att behöva sitta och ta bilde på sig för att skicka in till dem. Menar jag tar ju bara såna fjortis-ego-bilder på mig själv för att lägga upp här typ =P Men nu får ni välja! Bild 1 eller 2, vilken ser mest "proper" ut? ;)

 


Så morötterna är slut, dags att bege sig mot jobb. Blir lite teori pluggande på bussen. Vi får se om det blir ett inlägg ikväll, ska till Johan. Ska dessutom upp tidigt imorgon, redan 09.15 och vara på körskolan då!



Puss och Kärlek


fred

lätt bild 1 malin =) jättefin


Anonym

bild 1.. vad är det för skola du sökt till om man får fråga?


Anonym

BILD ETT



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: