SKRIVET: 2009-11-03, kl 19:16:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

Neverending story

Good afternoon! =)


Har inte fått alltför mycket gjort på min lediga dag. Var på körskolan mellan 14.30 - 15.50, övade på backa runt hörn, backa in i en parkerings ficka, placera mig rätt på vägen och en massa annat. Riktigt skoj att köra faktiskt men fan att jag är så nervös varje gång. Men men, lite nervös ska man väl vara =)


Efter körningen mötte jag upp Freddie i stan och köpte en Iphone till honom, sen blev det en fika. Väl färdig fikat stötte vi på Teddie som flyttat ner från Stockholm, jättekul att träffa på honom! Det var minsann ett tag sedan. Åkte hem till Freddie och hämtade Enzo och så skjutsade Freddie mig hem. Åhh Enzo min lilla älskling =D

 

Min manlige vän Freddie och min manlige hundvän Enzo! Freddie har hittat Enzos bror som bor uppe i Stockholm med en tjej som heter Sofie och de har nu blivit bra vänner. Tycker det är häftigt vad världen är liten. =D

 

Sitter nu och kollar The Simpsons med Fia och Nina. Nina sitter och läser texten högt för lillebror som tvingar henne! Haha, svin jobbigt att lyssna på! Blir väl en filmkväll ikväll skulle jag tro. Imorgon ska jag först sola sen jobba och till sist hem till Johan och nanna kudde =)

Men nu, mina damer och herrar, ska de diskuteras lite plugg med mamma! Mer info om de kommer ;) jo, förresten ni kanske undrar vad som hände med dehär tattuerings grejen. Jag skiter rent sagt i de. Känner inte mig som en tattuerar människa, lite mer som en kläder, mode, smink människa så får väl rikta in mig lite mer på de.




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: