SKRIVET: 2009-11-09, kl 22:46:53 | PUBLICERAT I: Allmänt

Neverending story

Go´ kväll. Sitter hos Johan och har kollat på Grannfejden. Jisses vilket program. Varför inte bara ignorera varandra om man nu har så mycket emot varann? Anywho tycker han skallige programledaren, Robert Ashberg, är väldigt lik min pappa =P För er som sett eller träffat Pappa Beyer kanske kan se en viss likhet =)


Såg den nya tv-succén Ullared, såg dock bara 10 minuter utav de men fan vad roligt det var. Massa skånska bönder storshoppar. De roliga är att man är precis likadan när man själv är där. Klart man shoppar för stora summor, allting är ju skitbilligt så varför inte? Sen att man tvingar sin man punga upp hela lönen är en annan femma. Men visst kan man så varför inte?



Hittade en enda bild med mig på inne på Johans dator, Chockerande! =P Men ja, här är vi på Rhodos inne på hotellrums toan.



Nej, får väl ta och bädda ner mig nu. Ska vara på körskolan redan klcokan 09.15! Suck, ska nog göra lite teori på datorerna där efteråt (men om jag ska vara helt ärlig så kommer jag åka hem till Johan igen och sova fram till klockan 13) =D


Sov gott!



Puss och Kärlek





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: