SKRIVET: 2009-11-04, kl 00:20:25 | PUBLICERAT I: Allmänt

My first I ever cared about.

Nina, Fia och Jag körde en runda till affären och sedan och tankade, åk aldrig med Nina, hon kör som en dåre! =P Men kul var de! Såg The Butterfly effect som gick på TV4film. Riktigt bra, det är nog den enda filmen som jag kan komma på där Ashton Hutcher gör en seriös roll.



Ska nu fixa lite grejor som jag bara skjuter upp hela tiden =P Tänkte försöka plugga lite teori om jag får tummarna loss. Nästa körlektion är på tisdag nästa vecka, men ska köra lite med pappa nu emellan. Sitter och går igenom i huvudet hur man backar runt hörn och in i en parkeringsficka =P



Näpp, nu ska jag banne mig ta upp boken =P Sen ska jag däcka med den i handen så jag ser engagerad ut om mamma kommer upp och väcker mig imorgon =P God natt då!



Puss och Kärlek



Anonym

då ska du se nya filmen med honom, Spread, Jag har den merl, du är välkommen när som helst


sis

han heter ju ifs ashton kutcher o nt hutcher :P men kör hårt melle! :P


ME

Hahaha men jag vet FIA! Råkade stava fel.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: