SKRIVET: 2009-11-19, kl 22:42:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Look where we are now

God afton allihopa!


Slutade lite tidigare så jag satt kvar med Cassie och Stanni och drack vin och fixade med de nya menyerna på Chili. =)



Ska nog stanna kvar en liten stund efter jobb imorgon och dricka med Fia och Carro. Börjar inte förrens 16 på lördag så jag kan faktiskt festa till det lite för en gångs skull. Ska inte jobba nattklubb på hela helgen. På lördag ska jag och Babe se New Moon ju, åh vad jag längtar!!!


Ska nanna nu, sitter i Johans knä och skriver samtidigt som jag tittar lite på Efterlyst. Faktiskt intressant trots att det är "pensionärsprogram". Ska upp och köra imorgon bitti, we me luck! =)





Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: