SKRIVET: 2009-11-22, kl 15:29:38 | PUBLICERAT I: Allmänt

Life is crowded

Så ja, hemma igen då. Älskar att bara vara hemma på söndagar... vara för sig själv, se ut som fan och bara ta de lugnt! Var och åt brunch, blev lite äggröra, couscous sallad och pannkakor. Härlig blandning! Men nu tänkte jag, lägger ju ibland upp bilder på kläder och såhär. Så för er som inte vet hur man gör för att se ut som fan, här kommer en guide!

How to look like fuck:

Ta på dig de noppigaste men absolut skönaste mjukisbyxor du har, en zip-sweat-shirt och någon tråkig tröja under. Ta de abslout raggigaste sockarna du har. Försök låta bli att kamma håret, fixa sminket eller ens ta på en BH! (fast jag är ogärna utan) Borsta tänderna måste du hur äcklig du än vill vara! Voila, you´ve created a scumbag!

Hade skitkul med min ena praktikant igår. Hon lärde mig svära på arabiska, detta eftersom min andra praktikant kom försent och jag skulle skälla ut honom. Ja, han snackar givetvis också arabiska. Skitkul var de, känner mig helt multikulturell! Kunde dessutom utala saker rätt bra om du frågar mig ;)


Ska strax iväg med mamma och handla, ska bara fika klart. Har gjort Chai och dukat fram lite pepparkakor, kan det bli bättre?

Ska dricka upp nu, vi hörs lite senare!

 

 

 

Puss och Kärlek


Anonym

haha den tröjan är ju ny Mollää



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: