SKRIVET: 2009-11-24, kl 23:23:52 | PUBLICERAT I: Allmänt

Let the games begin

God afton alla små barn! =)


Har hunnit så mycket som att ha kommit hem från jobb, gjort en chai, renbäddat min säng (var på tiden) snackat i telefon, sett ICAs reklam med Danny, sett ett avsnitt av Miami Ink och satt mig framför datorn. Så sjukt multifunktionell alltså!


Ska köra med pappa imorgon innan jobb, in ett snabbt ärende till min frisör, sola och fixa en överraskning åt Johan, kan ju inte säg vad det är liksom. Han läser ju också denna populära blogg ;) haha, skämt å sido.
Sen ska jag jobba en helvetes massa timmar, ska storstäda hela köket är det tänkt. Hälsovårdsnämden tittar förbi närsom helst nu. Och så snart de har varit där så kan jag bygga på mina naglar!!!!! =D wihooo


Lillebror har ritat en bild av Enzo =) Ser ni likheten?

 

Haha, kanske inte jättelikt ;) men sött ialla fall


Nä, om man skulle bädda ner sig i sina rena lakan och sova 12 timmar framåt? Men först tänkte jag visa en bild av min krampiga och bruna mage! Hahaha.



Nä, det handlar om en väldigt uttråkad Malin... Det som ser ut som fettbildningar på sidorna är antagligen rester från Chai som inte min kropp vill ha.... haha, eller så kallas de Lovehandles! Får nog börja träna snart igen, tänker dock inte bli någon shemale-anna-anka-senig-typ! Men tighta till de lite skadar väl aldrig =)

Måste erkänna att jag börjar bli ganska less på chai, de kunde ialla fall innehållt någon sorts av energi givande ingrediens! Men nej.


Då mina vänner tar jag o kryper ner i bingen nu!


Hörs imorgon. =) Sov så sött.



Puss och Kärlek


Linda

Jag ser likheten! :) hahaha. Ska vi handla lite julklappar redan på lördag? eller hur ser din helg ut stumpan? pussisar


Anonym

kan du inte berätta hur du tränar? vill oxå ha sån vältränad mage



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: