SKRIVET: 2009-11-05, kl 21:29:59 | PUBLICERAT I: Allmänt

It´s about time we swallow our pride

Har suttit en del av förmiddagen på Espresso house och pluggat teori. Jobbat  har jag också gjort, fanns dock inte så mycket att göra så slutade klockan 19. Nu sitter jag och kollar på mammas pojkar och äter plättor =)


Ska nog gå och vaccinera mig på måndag. Har blivit kallad då så varför inte.. Vet att jag tidigare har sagt att jag inte tror på vaccinet och inte tycker man ska vaccinera sig för de känns inte riktigt säkert med tanke på att man inte vet vad de har för bieffekter i längden. Men sen, när man tänker på att man kan smitta sina familj och närstående så vill jag göra de. Hade aldrig velat vara ansvarig för att någon annan ska bli sjuk.



Har fått 4 st erbjudande på lägenheter i Västra hamnen och på Ellstorp, alla med inflyttningsdatum i februari 2010. Men ska nog vänta ytterligare tror jag, till jag känner helt säkert att jag vill flytta.


Okej, har faktiskt inte berättat de ännu men ska ta och lägga ut alla korten på bordet och berätta för er nu. Har anmält mig till en kurs som börjar i januari. Då blir jag make up artist när jag har pluggat klart de 3 månader som de innefattar. Har läst och kollat upp en massa om kursen både på deras hemsida och inne på make up store butikerna. Skolan jag ska läsa på är europas mest etablerade make up skola. Ska bli skit kul att plugga igen även om de bara gäller 3 månader och att jag dessutom kan ha kvar mitt jobb samtidigt för de krockar inte.

      

  Så nu vet ni de planerna =) Har kollat upp lite andra kurser som jag kanske funderar på att plugga till hösten, men just nu så kollar jag bara upp lite för se vad jag kan tänka mig. En av kurserna som känns intressanta skulle innebära en flytt till Stockholm i några år. Men, inget är säkert ännu, så vi får la se!




Hörs senare!


Puss och Kärlek


Nathalie Olsson

Är det International make up center som du ska söka till? :)



PUBLICERAT: 2009-11-05, 23:50:14 | URL: http://NathalieOlsson.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: