SKRIVET: 2009-11-24, kl 12:30:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

In the morning and evening

Hej alla söta läsare!


Har precis dragit mig ur sängen, kollat klart på project runway. Var ute med Enzo klockan 8 imorse, det kändes hemskt!! Kändes verkligen som hon var typ så 4 på morgonen! Och tänk, på fredag har jag min körlektion 7.30, snacka om att vara död när man kör!


Jag sa ju att jag var ute med min bror Alex igår och promenerade, jag hade då tagit ett par av Fias skor. Igår kväll hittade jag en blåsa, som är lika stor som en vindruva, på min häl! Haha den är jättestor. Tänker dock inte lägga upp en bild på den för de vore lite äckligt. Ja, jag vet man ska ta hål på såna men usch!




Nej, nu ska jag sminka mig sen äta julbröd. Måste hem till Freddie innan jobb och lämna av Enzo. Sola hade inte skadat heller, vill ju inte se ut som alla andra irländare liksom!
 Vi hörs ikväll!


Puss och Kärlek


Teddie teh fotograför !

Jag som tagit bilden. Upphovsrättsmissbruk beivras. Jag vill gärna ha min beskärda del av pengainbringandet här på bloggen. En lunch på chili bör vara tillräckligt för denna bilden =).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: