SKRIVET: 2009-11-06, kl 11:36:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

In the end

Blö vilken morgon! Tror jag har legat vaken sedan kl 06 imorse och bara mått allmänt illa, kännt mig febrig och seg i hela kroppen. Tur så har jag ingen feber ännu ialla fall. Ska inte säga något till pappa för då får jag inte köra med honom. Sist jag var sjuk så smittade jag honom, så han är lite på sin vakt nu =P Har inte tid, lust eller råd att bli sjuk! Ska bara ignorera de så kanske de inte blir mer av saken! =) *host host*


Lite sminktips idag. Metallic färger med metallic färger, har använt metallic brun kajal under ögat och metallic brun skugga på ögongloben, sen glittrig vit uppe vid ögon brynet!


Ska strax dra iväg med pappa, färdig duscad, påklädd,  sminkad, fönad och parfymerad! Sen bär de direkt av mot jobb!




Vad gör man med kort hår?




Puss och Kärlek


Anonym

du är jättesöt tjejen



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: