SKRIVET: 2009-11-19, kl 11:33:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

In the end, its you and me

God morgon allesammans!



Blev inget inlägg igår kväll efter jobb, trots det att jag slutade tidigare. Pga stormen så var hela Klågerup nedsläckt av strömavbrott. Ni kan tänka er när jág klev av bussen och inte ens gatlycktorna fungerade, jag var skit rädd! Jag som är en riktig fegis i vanliga fall, går inte ens på toa ensam efter jag sett en läskig film! Jag sprang hela vägen från bussen hem i mörkert, höll på att springa på en tant och hennes hund!

 

En fransk sparris och min praktikant Thimar som sitter och pillar av skalet på champinjonerna, de gör vi alltid för skoj skull när vi inte har något att göra. Lite terapi över det hela =)



Väl hemma så har mamma tänt massa ljus i hela huset, ganska mysigt faktiskt. Enzo min lilla kärlek var redan här eftersom Freddie släppt av honom påväg till sin träning. Så lille Enz har legat i min säng hela natten och myst, hans mage har gör de konstigaste ljuden så jag tror snart han kommer lägga en riktig brakfis!



 

Min lille älskling!


Var hos min frisör igår innan jobbet ju, klippte aldrig något men färgade upp allting så det blev ljusare. Köpte dessutom nytt schampoo, balsam och hårinpackning. Allting från Schwartzkopf. Ska vänta med att klippa mig till nästa gång jag ska dit =) Vill ju låta det växa litegrann.

 

Före och efter frisören, ser kanske ingen större skillnad men det är pga ljuset i bild 2 =)



Bara idag har jag och Enz varit ute ca 3 gånger och gått promenader. Eftersom hans mage kurrar så tänkte jag att han kanske behöver bajsa, så hellre ute än i min säng! Han väckte mig första gången halv 8 imorse genom att slicka mig på halsen.... inte alls lika mysigt som det låter! Nu ligger han här på mitt lår och tittar på när jag skriver och lägger upp bilder, tror han är trött på att bli fotograferad =P



Trötta som fasen imorse, ser helt naken ut men de är jag inte! =) Har linne och mjukisbyxor på mig.


Nej, ska nog hoppa in i duschen strax sedan bege mig in mot stan. Ska släppa av Enz hos Freddie och så tänkte jag hjälpa honom städa lite. Måste också hinna sola lite innan jobb. Efter jobb ska jag hem till Johan och sova, ska ju till körskolan imorgon bitti så får utnyttja honom lite =)



Ha det bra idag!



Puss och Kärlek


sis

vill bara att alla ska veta att d e jag som kom på iden med att skala champinjoner :D haha d e faktiskt lite smått underhållande :P


Mrs Bernadotte

Av alla bilder kära Malin.. ser ut som en lesbisk potatisskalare, särskilt med den "kronan" på huvet... Hahah



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: