SKRIVET: 2009-11-22, kl 21:59:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

I´ve been thinkin´ about you

Would you fancy doing it in the dark with a total stranger? - Hugh Grant i På spaning med Bridget Jones. Eftersom de flesta av oss bruttor gillar Bridget Jones filmerna så får jag väl se den nu med tanke på att The proposal är slut. Fan vilket film-nörd jag är! Film och data nörd rättare sagt! Jag behöver ju ingen pojkvän eller vänner, jag klarar mig ju såhär =P Haha eller kanske inte...


Har hittat en massa som jag överväger att beställa. Har ju en del utgifter denna månaden, måste handla julklappar också och sen vill jag spara lite från denna månaden till nästa. Men har ju iförsig sparat lite sen förra månaden så jag får väl slösa lite =P

Rare Fashion - Longsleeve Metallic Dress Lipsy - Low Back Knitted Dress Quontum - Black Mesh Circle Dress

Rare Fashion - Diamante Jeresey Dress Ichi - Kita Top Ichi - Jase Pullover



Lite av de jag tänkt beställa, kanske inte blir allt men något hoppas jag att jag lyckas klicka hem =)
Hmm några tilltycken om vad jag ska välja eller ska jag ha allt? =D allt va?


Nej, ska kränga lite choklad för det är så jag håller mig naturligt vacker! ;) Hahah, skämt åsido. Av att kolla lite på andras bilder så undrar man igentligen: har folk inte en känsla eller sinne för va som är snyggt eller? Dehär med att tjejer inte vet vilken höjd på klackarna att ha, låt oss säga såhär att en klack på under 8 cm gör varken din fot eller dina ben snygga. Du ser bara ut att ha föttter i samma storlek som Paris Hilton och det min vän, är inget att sträva efter! Blö.

That´s it for now.


Puss och Kärlek


Anonym

klänningarna på bild två, tre och fyra har jag och kan säga att jag är grymt nöjd med dem, de är så otroligt fina och de sitter perfekt


Teddie

Jo jag håller med. De flesta av oss bruttor gillar Bridget jones filmerna. Jag finner dem väldigt lättsamma av någon anledning. Bridget är ju en sån klockren avbildning av den typiska kvinnan.


Emmy

Var är klänningarna ifrån Maulin? I like nr 2 a lot!! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: