SKRIVET: 2009-11-15, kl 00:41:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

I think your perfect

God afton gott folk


Har precis kommit hem från en riktigt hektiskt dag på jobbet. Fick jobbat exakt 12 timmar idag =P Igår efter jobb åkte jag hem till Eddies lägenhet och kollade lite film med honom och Johan, sedan åkte jag med Johan hem till sig och nannade där till pappa hämtade upp mig klockan 06 imorse!!! Allt för att jag ska få övningsköra så mycket som möjligt. Nästa lektion är på tisdag och då ska vi prova rundeller sa min lärare, som om jag inte gjort de 1000 gånger förut. Lätt som en plätt ;)



Handlade Chai Te pulver idag på Espresso house, härligt att kunna göra de hemma när man är ledig. Kostade dessutom bara 79 kr, tjänar man ju riktigt mycket på jämnför när man handlar dem där för 35 kr styck. - Gud, vad jag är ekonomisk!




Idag släppte Jimmy Choo sin kollektion för H&M, Finns så mycket som jag skulle vilja ha av kollektionen. Här nedan är lite av sakerna jag tyckte var skitsnygga!





Lalala like =D


Ska upp tidigt imorgon (dricka en chai till frukost ;p) Ska hämta hem Enzo och sedan ut en riktigt långrunda i skogen med Linda och Nina, men de vet ni ju redan!


Så ha nu lite överseende för nu är det dags att sova! =)




Puss och Kärlek


Anonym

Sämsta bloggen jag har läst.


Anonym

beställde jumpsuiten och längtar galet tills den kommer, den är översnygg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: