SKRIVET: 2009-11-09, kl 13:37:26 | PUBLICERAT I: Allmänt

I know u love me

Så är hemma igen! har varit och vaccinerat mig, läskigt :p Är inget större fan av nålar! Ialla fall så när vi kom dit så var det bara att dra av sig tröjan och trycka in sprutan i armen, allt gick på en halv minut! Sen var man tvungen att sitta kvar en kvart så att allting kändes lugnt och bra. Sen gick vi alla baklänges ut därifrån. Hahahaha nej skoja bara. =P Haha, vi satt kvar och så kom Maria och Alexandra in och skulle vaccinera sig också (de gick i samma grunskole klass som vi). Vi alla satt och snackade efteråt och skojade en massa, helt plötsligt trillar Alexandra ihop på bordet och sen rakt ner på golvet. Kom verkligen som en chock, visste seriöst inte om jag skulle skratta eller gråta! Tydligen så svimmade hon nog av för att hon var så nervös innan sen släppte allting bara. Efter de så sa jag : Hoppas inte någon kommer in nu och ska vaccinera sig för då kommer de vända i dörren igen! hahahaha, så hemsk jag är!



Före vaccinationen....



......efter vaccinationen!


Haha, är hon inte för söt?! =) Efter de hela gick vi hela vägen från Bara till Klågerup. Det kallar jag för morgonmotion! Tog oss ca en halvtimme, sen när vi kom hem blev de banne mig frukost. Är utkastad från mitt rum eftersom fönsterputsarna är här och får inte vara ivägen!



Ska nog träffa Nina ikväll och se film och sedan hem till Johan toan och sova där. Ska köra tidigt imorgon med en ny lärare, så ja nu är jag givetvis nervös igen.



Nu ska jag kolla vidare på Gossip Girl!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: