SKRIVET: 2009-11-26, kl 14:39:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

How it goes

Okej, this is how the story goes! Frågan om hur jag tränar för att ha så vältränad mage.... Jo, sanningen är den att jag är lat som fan! Sover halva dagarna och uppe hela nätterna. Jag tränar inte direkt, ibland känner man sig lite extra motiverad och då brukar jag ta en promenad eller gå i skogen några kilometer. Äter speciellt nyttigt gör jag väl inte, okej jag äter ju helst inte pommes och massa friterat. Brukar äta en sallad och kyckling eller en grillad köttbit på jobb. Har vi något som är gott och nyttigt som man kan äta till frukost hemma så tar jag hellre de än en nutella macka... men det är mest bara för att man känner sig lite fräshare beroende på vad man äter. Sen känns det dessutom bättre efteråt, alla får väl ångest efter att ha krängt 4 st nutella mackor när man istället kunde valt en god och färsk tonfisksallad? Spelar liksom inte så stor roll om du väger 140 kg eller bara 40 kg, det är ju inte hälsosamt. Så mitt knep är väl att välja lite bättre vad man äter så måste man väl inte vara så nogrann och regelbunden med träningen. Sen har jag skitbra matsmältning också =P. Och jag som alla vi andra brudar gillar väl att frossa i choklad och popcorn alla kvällar i veckan! Så jag är väl inte rätt person att ge tränings knep eller mat tips för att hålla sig i form. =)

Tack för frågan!


Puss och Kärlek


Tina

Hej!



Jag hittade din blogg när jag sökte på ordet "Nutella". Vi är några studenter som håller på med ett arbete gällande frukostvanor och Nutella. Vi skulle verkligen uppskatta om du ville svara på några frågor. Vi kommer att lotta ut 4 biobiljetter till en av personerna som svarar.



Använd länken nedan för att delta!

http://www.kwiksurveys.com/?s=NJMLGK_d81b3fc9



Tusen tack på förhand!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: