SKRIVET: 2009-11-13, kl 11:44:10 | PUBLICERAT I: Allmänt

Have´nt you heard?

God morgon,

Ja, då var man uppe med tuppen imorse. Körde på körskolan, gick sådär anser jag. Har bokat tid för halkan, ska göra det den 11 december... länge att vänta =/ Efter de gick jag och handla bullar, åkte hem och väckte mitt lille hjärta och har nu fixat lite frukost på sängen till honom =) Jag är så jävla snäll alltså!


Ska dra iväg och sola lite sedan blir de full rulle hela dagen på jobbet. Har en jädrans massa bokat. Men de är kul, då har man lite att göra hela tiden. Kom på att jag glömde skriva mitt goda tips på min sallad jag åt igår, så här kommer det!

Isbergssallad
Tomat
Gurka
Rödlök
Grillad sparris
Grillad kycklingfilé
Riven parmesan
Citronpeppar
Hackad timjan
Persillade
Olivolja

prova själva, det smakar jättebra!


Nä, nu ska jag vila frukost ;)




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: