SKRIVET: 2009-11-15, kl 12:05:54 | PUBLICERAT I: Allmänt

Happily ever after

God morgon bloggen!


Haha buhu, någon har kommenterat att min blogg är den sämsta bloggen de läst, typ läs inte då? haha!


Sovit gott som fasen =P Ibland är det faktiskt skönare att sova ensam och ha hela sängen för sig själv! Slipper bli väckt av att någon annan rör sig osv.


Ska strax göra mig iordning och bege mig med mamma och lillebror till nya Ikea, det blir premiären för mig idag. Har inte varit där tidigare, ni vet vissa har ju ett jobb att sköta ;) Dessutom är jag för bekväm för att ta mig dit!




Ska hämta hit min älskling efter Ikea! =D Promenaden med Linda och Nina blev dock inställd =( Vi får gå ensamma jag och Enzo!




nu åker jag,



Puss och kärlek


J

Din blogg är jättefin mycket bilder och så skriver du bra!


Anonym

malin, d e melvin på bilden :P haha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: