SKRIVET: 2009-11-12, kl 22:43:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

Good Night!

God kväll alla!

 
Har jobbat hela dagen (15-22). Åt en riktigt god sallad till middag idag, skriver vad jag hade i den lite längre ner.
Har bestämt att gå en riktig långpromenad med Linda, Nina och förhoppningsvis Enzo på söndag. Efter det ska jag klippa Nina, har lovat så länge nu =P Själv ska jag till frisören den 18de, tror bara jag ska färga till det denna gången. Ni vet ju, har man kort vill man ha långt hår och vise versa! =)


 
Ska nog bädda in mig tidigt ikväll, ska vara på körskolan 09.15 ju! Pust* Sen ska jag hem till Johan och bädda ner mig i sängen igen fram till de att jag måste kila iväg till jobb =)



Näpp, nu ska jag mysa lite med min make som sitter här bakom mig och läser allt jag skriver =) Så sov gott, så hörs vi imorgon. Vet inte om jag ska jobba på nattklubben, då får ni vänta lite längre på ett inlägg ;)



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: