SKRIVET: 2009-11-08, kl 13:15:22 | PUBLICERAT I: Allmänt

Girls gotta do what a girls gotta...

Inte allt för rolig dag igår, låg ihop kurad i foster ställning hela kvällen och natten, har haft så sjukt ont i magen så jag inte ens kunnat ligga raklång! Riktigt drygt. Idag känns det bättre, tack och lov. Får ju njuta lite av min lediga dag, är dock ledig imorgon också. Faast jag fruktar ju lite morgon dagen, jag och sprutor är inte bästa polare direkt. Men jo, jag ska ta vaccinet om jag inte missar bussen eller försover mig (A)



Ska iväg och köra en runda med pappa sen, känns som jag har blivit jätteduktig på att köra nu. Körkortet nästa! Jag har helt seriöst missat dehär med farsdag =S Känns rätt elakt mot farsgubben, men han får få en kram och en puss eller två. Om jag inte hittar något jag kan slå in och ge honom =D



Hittade en fin bild från Chilipepper förra helgen när det var Halloween tema. Här är de två killarna som håller i klubben och så är det jag och Cassie, har hon inte häftiga linser? =P Var så svartsjuk!




Får väl ta och hoppa in i duschen nu då.



Puss och Kärlek


Joanna

Vaccinet är ju slut?

UMAS har gått ut med info om att all vaccinering är uppskjuten två veckor.. Så du har ännu ett tag att frukta sprutan... :p


Anonym

Fan vad den andre killen är lik han i mammas pojkar :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: