SKRIVET: 2009-11-12, kl 00:30:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Forever yours

Jobbat och åter hemma igen =) Är de inte helt underbart när det luktar vinter i luften? Älskar de, då får man lite julkänsla. Det finns verkligen en hel massa att älska med julen. Vörtbröd, julmust, pepparkakor, knäck, allt är vitt och glittrar, folk är glada och allt är så mysigt! Åhh, jag längtar till jul =) Brukar alltid kolla på ensam hemma 1 och 2 nästan varje dag i en månad innan julafton, det är då man får den rätta känslan (tror jag har srkivit det förr).




På fredag är det dags för club Sweetchili, från 18 och uppåt! Så alla ni som inte haft åldern inne tidigare, är hjärtligt välkommna på fredagar istället! =D Givetvis hålls detta då på Chili (Södergatan 3, Malmö).


Ska upp klockan 07.00 imorgon och köra med pappa imorgon bitti, suck, men men det är jag som vill öva mig på att köra så gott jag kan. Bita ihop och plaska vatten i ansiktet så går de nog bra =) Måste ju snart börja tjata om ett datum att ha min uppkörning på annars kommer man aldrig få det ju!


Åt ett helt paket med halstabletter igår på jobb, eller ja, jag och min praktikant tryckte i oss halva var. Efteråt läste jag innehållet i dem och nederst står det "överdriven konusmtion kan han laxerande effekt" =S happ...
Inte förrens nu hör jag hur min mage kurrar och bubblar =P Men det är nog ingen fara, klarar mig nog!





Här har ni en trött och sliten Mosho med lite utkladdat smink och ofixad frilla =P



Åh, snart är det premiär för New Moon med min älskade Edward i! Måste se den så fort jag får lite tid över, har ju längtat så efter den.



Nu sover Fia hela veckan hos sin pojkvän uppe i Helsingborg så det är lite tomt här, ingen att lyssna på innan man ska lägga sig och så.... Men jag måste ju säga att hon är inte alltid den skarpaste kniven i lådan. Hon började snacka en massa härom dagen om att hon och hennes pojkvän vill resa runt jorden och se the seven wonders of the world. Okej, sa jag. Det lät ju lite trevligt och häftigt ju. Men sen kom de, då sa hon: mm, vi ska till Kuala Lumpur och se Maya-tempeln och sånt. Maya-tempel? I Kuala Lumpur? Maya är ju sydamerikanskt och Kuala Lumpur ligger i Malaysia, Asien =S Happ, det lär ju bli intressant. Dessutom trodde hon att staden Babylon fortfarande fanns eftersom de sjunger någonting om de i Timbuktus låt, sen också att det inte finns något som heter Saudiarabien.... inte så svårt att framstå som den smarta tvillingen va? =P


Tänkte vi kunde ha lite frågestund, även om jag aldrig får speciellt många komentarer så vet jag ju faktiskt hur många som läser ;) Så fråga på så svarar jag på ett kommande inlägg!


Nä vet ni vad, nu ska jag titta lite på filmen En shopaholics bekännelser och somna sött =)




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: