SKRIVET: 2009-11-10, kl 22:54:35 | PUBLICERAT I: Allmänt

Exhausting

Goder kväll gott folk.

Tidigt morgon idag. Var på körskolan redan 09.15, kan inte komma ihåg senaste jag var uppe så tidigt! Men ialla fall så gick körningen bra, hade ny lärare som jag gillade. Han var cool ;) Efter körningen åkte jag raka vägen hem till Johan igen och sov fram till klockan 14.00. Skönt var de, fick inte sovit mycke inatt. Har vaknat tusen gånger av att jag råkat lägga mig på min arm, som jag har svinont i sedan vaccinationen!). Sen drömde jag lite mardrömmar också =P Tur att Johan toan var där!


Jobbade från 15-21 och sen pluggade jag lite teori på bussen hem.



Snackar lite med min kusins man om att jag ska snart åka till Irland och hälsa på... tycker dom ialla fall =P Jag tackar inte nej! Älskar att hälsa på alla min leprechaun släktingar och deras gröna lilla ö =)



Cissi, jag och mamma förra året när vi var på Irland. Så korthårig jag var! =P


Ledsen men orkar faktsiskt inte skriva något längre inlägg, är mega trött och ska upp tidigt imorgon och åka till stan för att sola och fika lite.




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: