SKRIVET: 2009-11-22, kl 12:18:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Every little thing

Hej!


Jobbade från 14- 23.30 igår, så några timmar blev det allt. Stressigt var det dessutom. Gick och såg New Moon direkt efter jobb ju, jag vet! Helt svettig och lukta mat, hur sexigt är inte det?!


Alltså, jag vet inte vad jag ska säga. Älskar verkligen Twilight filmerna men hatar sluten i dem! Menar vaffan, de kan inte bara sluta mitt i allt liksom! Man sitter där skitfrustrerad och vill veta vad som kommer hända i kommande filmen! Annars tyckte jag den var jättebra och nu blir man helt kär i Jacob i denna filmen, speciellt när han klippt av sig sin toffs.  Undra vem jag hade valt i slutet, Edward eller Jacob? hmm =)


Nej, ska bege mig och äta brunch nu, ni får ha en trevligt regnig söndag!



Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: