SKRIVET: 2009-11-01, kl 15:50:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

Life's an adventure

Så ja nu har jag vaknat till lite, ätit en skål frosties och kastat lite vatten i ansiktet på mig själv =)


Var och handlade med mamma på Ica Maxi efter frukosten, var ju givetvis tvungen att köpa Veckans Nu, Skvallertidning för er som inte vet var de är =P Nu när jag kommit hem igen känner jag mig sliten igen =P haha, trött som ett helt ålderdomshem.



Ska nu se Year One på film med storebrossan, vet inte om jag har lagt upp en bild på honom innan men här ska ni få se, en tvättäkta irländare!




Men nu mina vänner blir det en god sallad som jag hittade färdig kryddar och skuren i kylen, fint lagt i en Tupperware box. Gissar på att det är Fia som gjort den och skulle äta den. Men det är ju bull, nu är den min =)



Det ser kanske inte så smaskigt ut med blixt och närbild, men låt oss säga att de smakar inte som de ser ut! =P


Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: