SKRIVET: 2009-05-21, kl 15:12:37 | PUBLICERAT I: Allmänt

We are the waiting




God morgon/ lunch!


Röd dag idag, niiice - ledigt alltså! Ska antagligen på kalas sen blir de väl inte mycket mera än så.
Ta det jääävligt passivt ialla fall. Imorgon ska jag till Lund och lämna in mitt CV i lite butiker och så ta en runda och bara mysa. Ska plocka ut en låne mobil så jag slipper vara så utanför världen.



Dags att engagera sig lite i sitt psykologi arbete som jag skulle ha gjort hela denna terminen..... har dock aldrig fått tummen ur röven för att skriva de eller att ens börja. Har ju klickat upp en sida lite då och då på powerpoint och skrivit rubriken "Aneroxia" men mer än så har det inte blivit! =P Men eftersom jag ska in till skolan på tisdag och redovisa mitt projektarbete så tänkte jag passa på att lämna in psyk arbetet då med! Clever huh?



Har väl inga planer inför helgen mer än jobb.. Ska vara på KB heeela dagen på söndag. Sen är det bara en vecka till kvar på praktiken. Now that I can see! =D



Nope, dags att skriva lite.... Och denna gången SKA  jag skriva de! Heeela arbetet då alltså! Ska ta mig i kragen och skriva klart de på några timmar till och med! God damn Im on fire! =D





Puss och Kärlek!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: