SKRIVET: 2009-05-26, kl 23:52:49 | PUBLICERAT I: Allmänt

You'd stay here if only....









Picsen från Suvis mobil, vackert litet kollage från hennes blogg som jag snodde =D Im bad!

Jaha, hmmm idag. Skulle redovisa mitt projekt arbete men kom försent sen så satt jag o väntade på fel ställe... så alltså blev det ingen redovisning =/ Föjlde med Suvi på en fika, sedan blev det en runda i stan med Johan i jakt på kläder inför kommande studentfester - inte lätt. Jag lyckades ialla fall hitta en klänning och en tröja, även en strapless BH. Lyckat!



Jobbade från halv 4 till 21.00 sedan såg jag filmen "natt på museet" på bio med Fia, Eddie och Johan. Den var faktiskt rätt kul.




Två dagar kvar på Chili sedan är det slut på praktik. Måste ju påminna er om sommarens stora fest på Chili. Den 5e Juni, är du bjuden och tackat ja så skriver jag upp dig. Men påminn gärna mig!!


Dags för en dusch!


Sov gott,





puss och kärlek


Anonym

tjuV !!!!



PUBLICERAT: 2009-05-27, 19:41:03 | URL: http://suvijackman.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: