SKRIVET: 2009-05-06, kl 13:29:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

Hair, haaaiirryy



Hittade lite bilder från förra året. Cissi, jag och Mamma. Mitt hår ser verkligen tjusigt ut bakifrån. (På Irland)



Jätteblondt och uppklippt men kort.

 Fia, Jag och Cissi påväg till flygplatsen.  (till Irland) Sjukt glansigt hår på denna bilden.


Ska jag göra håret mörkare så blir de nog såhär då. Gillar färgen på denna bilden riktigt mycke.




Axellångt, lite guldigt?


Lite längre och mörkare?

Eller hårförlängning och lite mörkare?

Hilfen mich danke!

Puss och Kärlek


Anonym

man kan inte se dina bilder, hade varit roligt att se dem!


Alexandra Rosenqvist

nope, kan heller inte se dina bilder..



PUBLICERAT: 2009-05-06, 18:52:31 | URL: http://alexandralina.blogg.se/
Linda


Linda

Du är porrigast i kort (;


Anonym

Jag gillar den mörka färgen på bilden med robin=) super snyggt!!


Me

:S varför går nu inte det då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: