SKRIVET: 2009-05-17, kl 18:27:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

Am I retarded or am I just overjoyed?



Vilken ideal syrra jag varit i helgen om jag får säga de själv! Tog med lillebror på Bio, McDonalds, Aq-va-kul. Kan de bli bättre?!


Vet att jag varit lite kass med dehär att lägga in bilder på senaste tiden men min kamera har lagt av helt, Fias med. Min mobil har jag ju inte och jag vill inte låna varken mamma eller hennes sambos kameror. =/ Så, de kommer väl nån enstaka bild lite då o då.



Blev bjuden på planka igår och sedan vart det födelsedags fest. Vaknade imorse och trodde att jag var bakis, var riktigt illamående och feber. Men drog iväg mitt arsle till bussen och did-what a girls-gotta-do! Jobbade till 16.00 och fick ett trevligt sällskap på bussen hem av ett ex som jag var tillsammans med när jag var 13 =D hahah. Tänka sig att vi antagligen har mer gemensamt nu än då =P Fick även en massa trevligt besök på jobb, min favorit kille (Enzo) bjöd på många pussar =D  Jaja, har riktigt tråkigt nu. Ingen är hemma och gossip girl börjar inte än på ett tag. Kan ju dra till restaurang festen på Breeze, men jag känner mig nog inte tillräckligt kry.




Linda och jag gjorde lite observationer häromdagen då vi satt och läste lite olika folks bloggar. Vissa kan man ju inte sluta skratta åt! Folk som på en seriös nivå tror att de är Gossip Girl. Kan man inte skriva det fullständiga namnet på sin kompis istället för att skriva första bokstaven i deras namn - precis som i serien G,G! Och när man avslutar sitt inlägg skriver man xoxo sitt namn. Okey att man skriver de på skoj men vi läste riktiga fjortis bloggar och de trodde verkligen att de var S och B! hahaha.



Anywho, kollade runt på lite resor. Det blir nog att få tag i någon sista minuten resa, i sista minuten ;) Fröken Stenberg tyckte också hon var rolig genom att lägga ut lite intima toa foton på mig. I always get the last word! =D Vänta du bara!






Nej, dags att ägna sig lite i One Three Hill sedan goooooossip!




Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: