SKRIVET: 2009-05-05, kl 12:52:33 | PUBLICERAT I: Allmänt

The trouble I am in.




Vi satt där strandpromenaden slutar, eller börjar om man vill, med ögon fulla av förväntan, minns du vad vi längtade till?



I've been here, had my dream, lived it and lost it. You know this place too, where we were one not two.

Tråkigaste värdert på sjukt länge =/ Kan ju inte bli mycket mer än deppig liksom. Ska in till praktiken lite senare, först ska jag bara klara av att komma upp ur sängen (svåraste saken på dagen) Sjukt hungrig och kissnödig men har inte energin till att göra något av de =P

Folk man "litar" på slutar aldrig att förvåna en, glöm inte de. Lita inte på eller va misstänksam? Jag vet inte. Saknar att veta var jag har folk. Dig speciellt. Men vad spelar det för roll? Nog av detta.

Var på handledar kurs igår med pappa och Fia. Mest ondöigaste och tråkigaste saken jag någonsin upplevt, spenderat tid och pengar på. Instruktören sa : good bye, adjöss minst 15 gånger =S. Jisses, skaffa ett lite större ordförråd dude!

Dags att kolla vidare på top chef nu, Är så sinnes trött. Drömt så jobbiga drömmar inatt så jag har vaknat 1000 gånger.
Hatar att drömma, det är aldrig något man vill drömma ju.

Ha de bra i det tråkiga vädert och hoppas mitt gnälliga och bittra inlägg var roligt att läsa ;D

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: