SKRIVET: 2009-05-14, kl 00:11:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

The reason to start over new, the reason is you.



Som sagt lite tips och knep. Dessa har jag samlat ihop genom åren efter att ha läst tidningar, artiklar och sett program om de.  Jag har plcokat ut de knepen som jag tror fungerar bäst eller som jag själv tyckt fungerat. Asbra träning är att promenera eller jogga en halvtimme eller mer på morgonen innan frukosten och sedan köra på med lite situps, knäböj, utfallssteg allt beroende på vad det är du vill träna.  ( det är de jag gör varje morgon) Genom att träna rumpan minskar du också celluliterna. Olika saker som du kan få celluliter på grund av : Röka, dricka alkohol, dricka kaffe/te, allt som är vätskebindande. Att få bort dem kan inte alltid vara lika lätt. Träna är ju tips nummer ett, massage ( du kan ju säg till din kille att om han inte vill att du ska ha celluliter så kan ju han få massera bort dem!) ;D Vad som krävs är att få ut ett jämn syrefördelning i kroppen, vilket du då givetvis får via träning. Sen kan man ju också operera sig och gå på en massa kurer och saker. Olika dieter jag provat : Linda dieten (tuffaste men också bästa resultatet) även kallad 150 kcal dieten. Innebär att du äter något med max 150 kcal dvs säg typ ett äpple eller ägg. Klart man måste variera det man äter sålänge det är 150 kcal så är det lugnt! Detta äter du då med 2 h mellanrum hela dagen. Du kommer rasa i vikt, tradiga är att dina bröst försvinner också. Så nu får ni inte fler tips idag ;D


Tror jag stött på minst 10 tjejer påväg till jobb från solariet idag, dessa 10 fyller i sina ögonbryn. Ska man nu göra de så är de ju faktiskt inte så satans svårt att göra de snygg, På de flesta ögonbrynspennor man köper får man ofta med en liten svampliknande tip på andra sidan. Denna tippen är för att man ska sudda ut pennan lite så den inte blir så skarp - Use it! Det kommer se så mycke bättre ut och verkligt dessutom.



Så, har jag fått de av hjärtat nu också då! =D skönt. Hmm, morgon dagen kolla runt lite i stan, sola, praktik, heeem och sooooova! =)


Gissa vad jag ska göra nu? ;)....... Somna till Sex and the city <3 Me like!



Ändade helgplaner. På lördag morgon blir de hårdträning med Freddie, right man!? Sen så blir de sista vinylbaren öppet på söndag på KB. Annars är helgen som innan!



Peace out och god natt!


Puss och kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: