SKRIVET: 2009-05-07, kl 12:28:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

Really good

Förstår inte varför vis inte kunde se bilderna på mitt senaste inlägg =S skumt. Men men.

Älskar "din gata" radiokanalen har blivit en rock kanal. wonderful!!

Blev bjuden på bio igår av Eddie och Johan, vi gick och såg The Haunting in Conneticut (eller hur man stavar de). Riktigt läskig och baserad på verklig händelse. Tycker ni ska se den! Tur att jag satt mitt emellan två "matcho" män ;D Jag var livrädd, fick sova inne hos Fia när jag kom  hem. Kan också erkänna att hon fick följa med mig in på toan när jag skulle kissa, rädd var jag! =D

Ska jobba på The Eagles konsert den 29 maj på Malmö Stadion! Yey. Sen ska jag upp till Göteborg den 24 juni tror jag det var och jobba på Metall Town och West Coast Riot. Där ska bland annat denna vackra människa



Charmtroll va?

Nu vart de dags för ett pass morgonträning sedan duschen och frukost.

Hörs sen!

Puss och Kärlek



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: