SKRIVET: 2009-05-25, kl 12:45:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

time to reconnect




Ja, gårdagen blev en lång sådan. Började jobba klockan 11.00 och slutade klockan 23.30 men stannde kvar och festade till 02.00. Spriten var ju gratis till 22.00 men för oss gällde de resten av kvällen =P Slutade ganska vingligt, har givetvis tagit en del bilder, däribland toabiler!!! Haha =)




Skrev ett "fylle"- inlägg igår när jag kom hem, vilket jag lyckligtvis raderade idag. Vill ju inte att ni ska tro att jag är så fjortis som man blir när man dricker ;)





I tre  timmar stod Jag, Fia, Suvi, Jocke och Marcus och rullade parma skinka till 1000 personer, efter det luktade vi bokstavligen hamsterpiss på fingrarna. Efter det hackade vi så sjukt mycke persilja att jag fick en blåsa i handen. FINHACKAT! Dagen gick rätt fort ändå, det är skoj att jobba med folket på KB. Provade på ekologisk öl och även "carlsberg lite" inte min favvo direkt!



Ska nu leta fram lite gamla skolarbeten och sätta igång o plugga.... Yeah right! men jag ska försöka =P




Toa pics:





Fler bilder kommer från Suvis mobil sen.





They say U changed too, but not to the better person. What can that be, a lack of your daily dose, Me?


Dags för en dusch och frukost! Sedan är det praktik!





Puss och kärlek


Anonym

hahahaha sjuka bilder , skicka dom sen !! puss



PUBLICERAT: 2009-05-25, 15:44:28 | URL: http://suvijackman.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: